Friday, December 26, 2014

Nasi Beriyani Penang

kedai mamak

Citer minggu lepas..suki dan family ke Penang..semata-mata nak lunch sana..hihi..ingatkan datang hari bekerja tak jem ler kan..ini tidak..dari sebelum naik jambatan, atas jambatan dan sampai ke Penang jem memanjang..sabo jer ler..last2 lunch kitaorg dah dekat kul 4 petang....nasib baik ler makanan sedap..takde le nak komplen banyak kan..b4 ni suki ke Penang try makan di Line Clear..tp dah serik nak ke situ sbb tak memenuhi kriteria kedai kegemaran suki..tp kali ni before bertolak ke Penang..kitaorg tanya Mr Goggle dulu..tgk gambar2 kedai...tgk komen2 yang dah sampai sana..amik GPS coordinate..senang tahu tempat nak dituju cuma masalah pada jalan jem ler..kadang2 fikir..KL pun tak jem seteruk ni..

Restoran yang dimaksudkan adalah Hameediyah Tandori House yang terletak di Lebuh Campbell, Georgetown..alhamdulillah kedai dia bersih dan teratur..makanan pun cepat dapat..before ni di Line Clear try nasi kandar tp kali ni try nasi beriyani pulak..mmg sedap..harga pun tak mahal..boleh ler pegi lg..Line Clear?? taknak dah..huhu..

nasi kandar


11 comments:

  1. jam kat jambatan tu memang kadang-kadang mengalahkan KL n JB.nampak sedap je..terliur dibuatnya.

    ReplyDelete
  2. tengah risau ni Suki, umah nenek di Pahang dah pindah..banjir naik...harap banjir cepatla surut

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu zuha..harap banjir segera surut..kesian kan kalau yang jadi mangsa banjir ni dikalangan org2 tua yang dah uzur

      Delete
  3. nampak pun menyelerakan, tu dia aii jem sampai lunch kul 4 petang nasib baik sedapkan Suki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu ler pasal..kecik je Penang tu..tp jem mcm nak perjalanan jauh je

      Delete
  4. Wahh..nasi beriyani sedapnya...hehehe :)

    ReplyDelete
  5. lewatnya lunch tapi berbaloi sebab makanan tu sedap sedap kan :)

    ReplyDelete