Monday, February 3, 2014

Best tak korang cuti panjang

donut

Akhirnya cuti panjang dah berakhir semalam bg yg bekerja di Selangor dan hari ni bagi yg bekerja di KL....apa aktiviti korang sepanjang cuti panjang ni..kongsi2 ler di sini...suki sekadar berlegar2 dlm kawasan kl je..tak keluar kawasan....kalau baca di fb dan twitter..memang rata2 yg blk kg merungut kesesakan lalu lintas di highway .. di KL sunyi dan lengang beb..boleh lari2 atas jalan....tp bagi yg ada kampung jauh mcm suki.sebenarnya jem masa perjalanan pegi dan blk kg mmg satu suasana yg sukar digambarkan..bukan nak marah tp rasa best pun ada...sbb rasa semua sama2 nak blk kg kan...otw blk dari keje tadi nmpk keadaan trafik di tol gombak dah mula jem..org2 pantai timur dah mula blk kl..selamat menempuh jem ye...

highway


8 comments:

  1. baru kembali dari Bukit Fraser..dingin dan mendamaikan..

    ReplyDelete
  2. Mcm best je .. cmner nak ke situ dari kl

    ReplyDelete
  3. jem dr karak hingga tol gombak
    letih tp blk kg lebih dr kelethan... jem pun xpa, hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu sop...blk kg tak pernah menghampakan :)

      Delete
  4. cuti CNY..best lah jugak, walau dok terjah kawasan Johor je hehe..yg penting cuti2 sokmo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Johor best tu..leh gi legoland dan JPO .. bila ler nak gi johor ni :)

      Delete
  5. cuti seterusnya bila erk... hehe

    ReplyDelete