Wednesday, July 27, 2016

Selamat Hari Raya 6


Alhamdulillah akhirnya suki berjaya menyiapkan puasa sunat syawal tahun ni..walaupun hari ni dah 22 Syawal dan suki hanya mampu buat selang seli akhirnya berjaya juga habis..sipi2 dah tu hahahah..nak abis syawal dah...moga suki mampu jadikan puasa sunat syawal amalan setiap tahun dan puasa sunat isnin khamis sebagai amalan harian..Amin...dan suki juga doakan kawan2 blog suki semua dapat mengerjakan ibadah puasa sunat ni..

Memandangkan hari ni hari raya suki makanya suki makan besar hari ni hahaha...tp tak jumpa ketupat dan lemang...western pun boleh ler kan...

8 comments:

  1. tahniah...dapat selesaikan juga puasa =)

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. hahahah dah nama pun raya kan..mkn kaw2 ler

      Delete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah...
    Tahniah! Mrs. A ucapkan dan selamat hari raya 6 walaupun dah terlambat nak ucap jugak...

    ReplyDelete