Monday, January 19, 2015

Serai Restaurant


Baru masuk Serai Restaurant di Jaya Shopping Centre baru2 ni....first time try...antara tarikan yang membuatkan suki terus ke situ adalah deco yang amat cantik..serius cantik...coffee house di hotel pun tak secantik restoran ni..adakah perbandingan yang melampau..hihi..tapi mmg cantik..kemas..tersusun..staf berpakaian kemas..dan suki baru tahu restoran ni pemiliknya adalah melayu..bravo tuan or puan..mmg kelas restoran anda...pegi situ lunch hour..sampai kena ambil nombor le...punya ler ramai pengunjung..pelbagai kaum makan di situ..sorry suki terlupa pulak nak snap gambar makanan sbb dah terliur sangat bila dihidangkan..bila dah selesai baru ingat...boleh gitu..insyaAllah akan ke sini lagi sbb suki bagi lima bintang...



Kebetulan kedai sebelah adalah Baskin Robbins, so pantulan BR tu sampai ke restoran sebelah..mula2 confuse juga bila nmpk logo tu   =)

2 comments:

  1. as'salam..
    serai restoran..kat mne ea..
    cm pernh nmpk kat man2 la tp lupa..huhu

    ReplyDelete
  2. Sy dulu pernah pergi restoran Serai kat Seksyen 3 Shah Alam.. Masa tu masih kecik, macam restoran biasa..Sekarang dah ada banyak tempat. Sy tak pernah pergilah kat Jaya One tapi pernah pergi kat Empire di Subang Jaya masa berbuka puasa tahun lepas..memang deco dia menarik dan selesa..

    ReplyDelete