Thursday, January 3, 2013

Kek Lapis Sarawak


Ada org sarawak kirim 3 potong kek lapis sarawak baru-baru ni..disebabkan kek lapis ni dijual sepotong2 panjang tu..so tak salah ler kan kita guna istilah 3 potong kek...mmg fav ler kek lapis ni..walaupun banyak dah di KL ni tp kalau boleh mmg nak yg datang sendiri dari Sarawak..mengada2 kan..heheh..setiap kali member ni balik Sarawak mesti dia bagi 3 potong kek yang lain2 perisa..fuhh mmg sedap tak terkata ler..terima kasih ye..nanti nak lagi..


8 comments:

  1. sedapny! nnt nk pesan kt cousin kt sarawak :)

    ReplyDelete
  2. kita suka jugak buat kek lapis sarawak..makannya apa lagi..hihihi!!

    ReplyDelete
  3. sue mmg org sarawak kan..heheh..wajib makan

    ReplyDelete
  4. kat sarawak rm10 je..heheh..dah ler byk pilihan..

    ReplyDelete