Friday, December 29, 2017

Ikan Bakar Keramat


Hari ni suki dan kawan2 lunch ikan bakar..perghh mmg kenyang sampai ke petang ler..tempat ni mmg terkenal ler dikalangan orang Keramat, Setiawangsa dan Wangsa Maju..nama kedai tak tahu hahaha..tp untuk yang tak tahu location dia adalah di belakang Aeon A2 dan berhadapan dengan Sapura..kiranya area keramat ler..


Suki jarang ke sini..satu sebab location yang jauh sikit je pun dari rumah..no dua sebab kedai ni panas sikit sebenarnya, agaknya sebab bumbung zink kot..atau faktor2 lain yang suki tak tahu..tp kalau mmg teringin sangat nak makan ikan bakar..panas pun ku gagahi jua..mmg boleh puji lauk pauk kedai ni..banyak pilihan..sedap...dan staf2 pun mesra..bagi yang belum cuba tu korang cari ler ye..area Sapura tu...location dia betul2 di belakang Fiske Steakhouse, Taman Desa Keramat..

Selamat bercuti panjang ye...


8 comments:

  1. Mrs. A tahu location nih! lama giler tak datang makan area situ.

    ReplyDelete
  2. Wah boleh terjah nanti. Dekat je dgn rumah kak ana. Lgpun selalu ke aeon au2 tu.

    ReplyDelete
  3. terliur nya tengok ikan bakar tu... huhuhu

    ReplyDelete
  4. haaa., tau tmpat ni., foodcourt au2 kt roudboad tu kn.,
    lme gile aku xdatg mkn kt situ.,

    ReplyDelete
  5. gmbr bwh tu ikan bakar apa tu..
    keli ke?
    adess sedap tgok ikan bkar ni

    ReplyDelete
  6. Video Bokep Indo | Nonton Film Bokep Gratis
    Nonton Online Video Bokep Streaming
    Nonton film bokep streaming terbaru di bokepindohot.pw dimana bisa mencari video bokep abg, film bokep smu, film bokep abg cantik, film cewe seksi, abg montok, bokep indo, bokep online, bokep smp, video bokep jilbab.
    InstafollowGratis
    Mobile Legends Hack Gratis
    Steam Wallet Gratis
    Clash Of Clans Hack Gratis
    Clash Royale Hack Gratis
    iPhone X Gratis

    ReplyDelete