Friday, December 29, 2017

Ikan Bakar Keramat


Hari ni suki dan kawan2 lunch ikan bakar..perghh mmg kenyang sampai ke petang ler..tempat ni mmg terkenal ler dikalangan orang Keramat, Setiawangsa dan Wangsa Maju..nama kedai tak tahu hahaha..tp untuk yang tak tahu location dia adalah di belakang Aeon A2 dan berhadapan dengan Sapura..kiranya area keramat ler..


Suki jarang ke sini..satu sebab location yang jauh sikit je pun dari rumah..no dua sebab kedai ni panas sikit sebenarnya, agaknya sebab bumbung zink kot..atau faktor2 lain yang suki tak tahu..tp kalau mmg teringin sangat nak makan ikan bakar..panas pun ku gagahi jua..mmg boleh puji lauk pauk kedai ni..banyak pilihan..sedap...dan staf2 pun mesra..bagi yang belum cuba tu korang cari ler ye..area Sapura tu...location dia betul2 di belakang Fiske Steakhouse, Taman Desa Keramat..

Selamat bercuti panjang ye...


4 comments:

  1. Mrs. A tahu location nih! lama giler tak datang makan area situ.

    ReplyDelete
  2. Wah boleh terjah nanti. Dekat je dgn rumah kak ana. Lgpun selalu ke aeon au2 tu.

    ReplyDelete
  3. terliur nya tengok ikan bakar tu... huhuhu

    ReplyDelete