Friday, June 9, 2017

Bazar Ramadhan


Korang selalu pegi beli makanan berbuka di bazar ramadhan ke...cmner suasana dan makanan kt tmpt korang..suki untuk ramadhan tahun ni baru dua kali jejak kaki ke bazar ramadhan..itu pun sekali di Wangsa Maju dan sekali di Taman Tun


Yang wangsa maju selesa lagi untuk jalan2 pilih makanan..mungkin faktor kawasan yang luas dan kereta dilarang masuk kan...tp yg Tmn Tun..ya ampun...sempit giler..bersesak mcm kt Petaling Street je...still sesak ke kt situ hahah..dah bertahun tak jejak kaki situ..lagi satu pilihan makanan di wangsa maju lagi best2 dari taman tun..


Sebelum beli makanan tu, selain faktor makanan yang nmpk bersih dan sedap..tukang jual pun suki perhati gak..hahahha...kalau nmpk kurang menyakinkan mmg bye bye ler..kewarganegaraan pun diperhatikan juga hihihi..sabor je ler..

So far..antara beli makanan di bazar dan masakan di rumah..suki mmg prefer masakan rumah ler...mmg terbaik ler.. tp untuk masakan susah2 mcm kambing golek ke mmg kena gi cari di bazar ler..tak mampu den nak golek seekor kambing di rumah =)

3 comments:

  1. Tu Dia...sikit punya ramai org. Mama xpefi lg bazar Ramadhan. Pasar mlm area Umah mama Ada la Tu pn dh ramai sgt

    ReplyDelete
  2. Mrs. A biasa pegi bazar Ramadhan Ampangan ya ampun... sesak giler... nak jalan membeli lauk tu pun jem.

    Tapi tulah gigih jugak pergi sebab paling dekat dan tempat yang Mrs. A suka beli itu harganya mampu beli dan rasa dia sedap.

    ReplyDelete