Tuesday, October 22, 2013

Bahagiamu Deritaku – Hafiz


Ku dengar kau cinta sangat padanya
Ku dengar hatimu kini miliknya
Dia kan menjadi teman sehidup dan semati
Aku menjadi sahabatmu

Siksanya mengakui kau teman biasa
Terpaksa ku terima itu hakikatnya
Yang pasti aku tak mau lupakan cinta 
Kau percik api membakar kenangan lama 

Aku tak tahu menilai cintamu
Aku tak mampu pertahankan

Tinggalkanku, perlahan-lahan ku terima
Semakin ku sakit, semakin kau bahagia
Mengapakah aku jadi lemah 
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu 

Yang pasti aku tak mau lupakan cinta
Kau percik api membakar kenangan lama

Aku tak tahu menilai cintamu 
Aku tak mampu pertahankan 

Tinggalkanku, perlahan-lahan ku terima
Semakin ku sakit, semakin kau bahagia
Mengapakah aku jadi lemah 
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu, bersamamu 

Mengapakah aku jadi lemah
Sungguh ku tak sangka dia membawa jantungku bersamamu


4 comments:

  1. Hafiz ni antara pelajar AF yg berbakat dan terus bersinar

    ReplyDelete
  2. betul tu fuza..dan lagu ni antara yg best :)

    ReplyDelete
  3. alooo sedihnyer lagu..
    yg pasti hati ni xmenjadi lemah walau dtingglkan..huhu

    ReplyDelete