Saturday, August 17, 2013

Basuh Kete


Yang biru tu adalah kedai kete fav suki...mmg banyak cawangan di sekitar wangsa maju ni..dulu catnya kaler oren..skrg kaler biru..tak tahu ler nape kan..yang suka pegi basuh kete sini sbb kebanyakan diaorg pakai org tempatan je..rasanya ramai org sarawak kot..yang penting bukan bangla ler kan..dan bangsa2 lain..kedai pun bersih ada tempat pelanggan nak tunggu..tempat ber air-cond lagi..siap ada tv...keje pun bagus..tp lepas raya baru2 ni pegi basuh kete..tup2 harga dah naik daaa...dari RM12 jadi RM16...tanpa sebab...takkan sbb dia tukar cat dari oren ke biru..harga jadi mahal...tak salahkalau mpv smpi RM22...nape yg mahal sangat..emmm nmpk gayanya kena cari tmpt lain ler plak lepas ni..

2 comments:

  1. cat biru mahal kot? eheh. Ada kena mengena ke cat dgn hrga cuci kereta? haha..pelikk tu

    ReplyDelete
  2. ntah ler..mahal benor ke cat tu...:(

    ReplyDelete