Tuesday, October 23, 2012

Towel


Apa bezanya membeli towel di Ca-----ur atau di Pa---on..hehehehe..ni bukan hasil kajian mana2..kebetulan terjadi pada tuan punya blog ni..takde kena mengena antara yang hidup mahupun yang mati..

Kes 1
Beli 2 helai towel di Pa---on sempena sale, dimana sehelai harganya RM10 sahaja..kualiti elok, mungkin bertujuan untuk menghabiskan stok..

Kes 2
Beli 2 helai towel di Ca-----ur di tempat yang bukan sale..yang tersusun di rak..dengan harga RM20 sehelai..dengan harapan kualiti yang dapat tu mmg elok ler kan..

Result :
Towel dari Pa---on mmg sedap dipakai walaupun pertama kali basuh dan masih selesa sehingga kini..towel yang dibeli di Ca-----ur langsung takleh dipakai walaupun sehelai sbbnya bila lap badan, benang2 akan keluar dan  memenuhi badan anda..walaupun sudah dibasuh sehingga 5 kali..smpi sekarang takleh pakai..habis lantai2 rumah dipenuhi benang2 dari towel tersebut..

Conclusion :
Situasi ni takleh nak pakai perumpamaan 'Alah membeli menang memakai'...tapi lu pikir la sendiri...entri ini tidak  mendapat tajaan dari mana2 pasaraya..hanyalah kebetulan pengalaman yang dialami si pemakai..tobat tak beli dah kt Ca-----ur..heheheh

No comments:

Post a Comment