Monday, October 8, 2012

Celcom, Jalan Ampang


Luahan pagi isnin. Sebagai pengguna dan pelanggan setia celcom sejak sejak zaman dinosour, rasanya kita ada hak utk complaint kan.. Tujuan asal ke Celcom Jalan Ampang last saturday adalah sbb nak stop kan billing statement yang hantar dirumah dengan e-billing..itu pun atas arahan dari staff celcom di menara celcom jalan semarak..katanya kalau nak stop statement yang dihantar dirumah..saya kena ler ke celcom jalan ampang..memandangkan kehidupan seharian yang busy..so hari sabtu lepas pegi ler ke sana..mula2 tanya staff lelaki yang berdiri tepi kaunter nombor..apa yg perlu saya buat..then dia bagi form suruh isi itu ini then sudah isi kena dtg blk pada dia..so kita pun isi ler..bila dah isi submit pada staff lelaki yang berdiri tu..dia pun pass pada staff perempuan yang duduk di kaunter depan pintu @ kaunter untuk ambil nombor sebelum berurusan di mana2 kaunter..sekali dengan suara nyaring dia cakap..'takyah isi2 borang ni..isi je kt website diaorg..pstu automatik bill statement tu akan stop dihantar ke rumah awak'...disebabkan suaranya yg nyaring semua mata memandang diriku yang comel ini..dah ler cara dia ckp mmg annoying giler..mcm ler kita ni saje2 dtg situ nak susahkan idup dia...hello cik adik yg tak comel..awak tu berurusan dengan pelanggan..sila jawab dengan cara yang berhemah dan tak jatuhkan air muka orang ok...2 perkara yg celcom kena amik perhatian:

1.  Nape tak semua staff tahu prosess e-billing, hantar pelanggan ke situ sini mcm bola
2.  Staff ala2 panas baran @ annoying jangan letak kt kaunter..letak je kt bahagian cuci toilet

No comments:

Post a Comment