Sunday, March 18, 2018

Jom Kira Kalori

Aduhhh la lama sungguh tak bersiaran..dah masuk tahun baru...dan tiga bulan di tahun baru suki tak sempat nak update apa2...serius bz...rindu zaman tak keje dulu huhu

Apa2 pun suki harap kawan2 blogger suki semua sihat2 hendaknya...rajin2 le singgah sini..nanti suki pun nak jenjalan blog korang..lama tak buat keje ni..hihi...

Jangan marah entry kali ni suki share kalori makanan...moh kita jaga pemakanan bersama2....
















4 comments:

  1. Air kosong je yang 0 kalori hehehe....
    Nak makan tu boleh tapi kena berpada-padalah ya.
    Tapi mujur jugalah buat masa sekarang ini Mrs. A masih aktif bersukan ha banyak tu kalori yang Mrs. A bakar. #tolongjangankecam

    ReplyDelete
  2. salam..
    hi suki..apa habaq...hehe
    wah da strt nk kira kalori makanan ka..
    yaya da lme amalkan.mmg bgus tau.membantu dlm penurunan berat bdn..hehe

    ReplyDelete
  3. Video Bokep Indo | Nonton Film Bokep Gratis
    Nonton Online Video Bokep Streaming
    Nonton film bokep streaming terbaru di bokepindohot.pw dimana bisa mencari video bokep abg, film bokep smu, film bokep abg cantik, film cewe seksi, abg montok, bokep indo, bokep online, bokep smp, video bokep jilbab.
    InstafollowGratis
    Mobile Legends Hack Gratis
    Steam Wallet Gratis
    Clash Of Clans Hack Gratis
    Clash Royale Hack Gratis
    iPhone X Gratis

    ReplyDelete