Friday, August 11, 2017

Akhirnya Ke Kuantan


Sambungan dari entry sebelum ni...dari Pantai Penarik suki meneruskan perjalanan ke Kuantan...dan sampai lebih kurang jam 9.00 malam gitu..cuaca semasa dalam perjalanan  kurang baik..hujan lebat yang amat...mmg tak berhenti langsung di R&R sebab cuaca tak baik..lgpun nak cepat2 smpi bandar Kuantan..


Exit je kuantan terus mencari hotel benama Zenith Hotel..tak pernah dengar nama hotel ni..dapat tahu dari cousin yang hotel ni berhadapan dengan East Coast Mall..so kitaorg guna ECM tu sebagai landmark masa mencari..rupa2 nya tak susah nak cari punya ler besar hotel ni..hihi..


Memandangkan Kuantan adalah negeri terakhir antara 3 negeri suki pegi atas urusan keje..so suki pun tambah ler satu hari lagi untuk stay di Kuantan..selain untuk berehat...dapat ler pusing2 situ kan...Cantik zenith hotel ni..kata stafnya dah 6 tahun hotel ni beroperasi...suki ingat baru setahun dua...besar dan cantik...


Pujian harus diberikan pada cawangan Pahang yang bijak booking hotel..jauh lagi baik if compare hotel yang dibooking di Kota Bharu..hotel yang cantik..lokasi yang strategik dan baru...baru ler hilang letih bekerja kan..


Suki perasan hotel ni menerima kunjungan guest yang tak putus2 dari luar dan dalam negara..ada berbagai event juga di buat di sini sepanjang suki menginap...makanan pun sedap..staf yang ada hampir 80% adalah local...smpikan housekeeper pun local..mmg suki akan menginap sini lagi jika ke kuantan..terbaik Zenith Hotel


1 comment: